Onsdag.. eller hur? =)

 

Visst är det onsdag idag?

Haha.. är helt dagvild nu när det har varit långledigt för älsklingen och röda dagar hit och dit!

Att jag sen är ledig alltid gör ju inte den saken bättre =)

 

Känner att jag är på rätt dåligt humör idag tyvärr, känns som allting bara ska jävlas idag.

Eller det började väl egentligen redan igår efter att vi hade varit i Piteå och köpt bilstolen.. när vi kom tillbaka till mamma och pappa så lastade jag bara över allt i min bil och for hem direkt och sen efter ett tag ringer mamma och undrar vart deras bilnyckel är (var jag som körde deras bil till Piteå).

Har absolut ingen aning om vart den är!

Dom har letat överllt hemma och i bilen och jag har letat i min bil och överallt här hemma utan resultat.

Fattar inte vart den kan ha tagit vägen?

Sen är lillmannen fortfarande sjukt lös i magen så för ttyp 7000gången så får jag tvätta allt han har på sig flera gånger om dan för att det läcker ur blöjan.
Pratade med vårdcentralen imorse men som vanligt så kan dom ju inte ge bra råd eller hjälpa en.
Varför finns dom ens? Dom lyckas ju extremt sällan göra nån skillnad.
Enda dom sa var: ge honom inget som innehåller fullkorn och ge honom sånt som innehåller lakto bakterier.
Ooohh.. för det visste jag ju inte redan.
Nåja.. är det inte bättre imorgon så ringer jag till barnmottagningen i Sunderbyn istället.
Där kan dom iaf ge tips och svara på frågor.

Oj vilket gnälligt inlägg detta blev!
Sorry =)


Men nånting roligt då?

JOO.. vi är bjudna på bröllop i Göteborg den 4:e juni.

Kommer bli sååå kul =)

Lite shopping i Göteborg skadar ju definitivt inte.. hihi.

 

Nä, nu ska jag återgå till att tvätta skit kläder =)

 

Hoppas ni har en bra dag!

 

 


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0