Men åhhh!

 

Så irriterande, hade en tid på vårdcentralen kl 09.45 imorse och när jag kom dit så visade det sig att det var imorgon jag skulle dit! Fast det står den 14/4 på min lapp.

Och jag som hade släpat mig upp och allt.

Iof så vaknade ju lillmannen kl 07.15 men det är ju ändå jobbigt att behöva fixa han och mig i ordning och fara iväg bara för att upptäcka att dom har gjort fel, och behöva göra om samma sak imorgon igen.

Suck.

 

Men det är ju skönt att ha kommit upp iaf och ha hunnit göra nånting innan lunch. Vi passade på att far in på dollarstore och kika runt lite också men där höll dom på bygga om så det var så rörigt så det blev bara en snabbtitt.

Nu hoppas jag på att lillmannen somnar och sover en timme eller två så jag kan passa på att vila lite under tiden =)

 

 


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0