Love it!



Haha, man måste ju bara älska den här volkswagen reklamen med mini darth vader!




Hihi va söt den är =)


Idag har vi ändå gjort en del, vi har fått upp hyllorna i köket, jag har målat en ram och så har vi varit och hälsat på lite folk.
Nu är älsklingen ute och klyver lite ved och jag har precis lyckats få våran lilla argsinta tjurskalle att somna =)
Fasen va arg han var! Han ville inte sova fast han var så himla trött..
Lilla knasbollen.

Ska ta och måla ramen ett varv till nu och sen ska jag bara dega i soffan och trycka i mig godis.
Är ju påsk så då får man äta en massa godis =)
Inte för att jag bryr mig annars heller direkt.. hihi.

Nåja.. ska sluta svamla nu och måla ramen!

Hoppas ni har en bra kväll och en riktigt bra påsk!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Jag älskar den reklamen! :D

2011-04-23 @ 14:49:20

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0