Lördag


Usch, har inte fått en rolig start på den här dagen!
Vaknade med en stor vagel i ena ögat, fasen vad den skaver, hoppas den försvinner fort!

Idag har vi inga planer än så länge, älsklingen ska snickra på i huset =)
Sen funderar på om vi skulle hitta på nånting men vet inte vad det skulle vara.. haha.
Nåja.. det blir nog bra!


Joo.. jag kommer få fira påsk med min älskling för första gången också!
Han kommer inte att åka till Jönköping, dom blev så få som skulle fara så det blev inget av det.
Tråkigt för honom, men lite skönt för mig att ha honom hemma.
Men jag förstår att han är besviken, i år hade det blivit 12:e året i rad som han skulle ha varit där.


Nu är det dags för lite lunch för lillmannen!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0