Kvällens layout

Sådär ja.. nu har jag äntligen landat hemma i soffan. Blev inte så lugn dag ändå =)

 

Såhär ser iaf kvällens layout ut:

 




Jag har använt ett mönstar papper som bakgrund, vatten som strömmar, tyckte det passade in i sammanhanget på bilderna!
Sen har jag ett lila cardstock som jag har sprayat med ett glimmer mist för att få lite fint skimmer på det.
På det ligger det en remsa med svart cardstock, som jag har satt ett vitt band med svarta små prickar på (syns dåligt på bilden).
Sen har jag bara tejpat bilderna direkt på det utan att använda en fotomatta.
Texten har jag limmat direkt på bakgrunds pappret och för att dom ljusa bokstäverna ska synas lite mer och för att få lite kontrast så har jag dragit konturerna med en blyertspenna.

Sen har jag bara dekorerat med rhinestones (bling blinget) och en badanka, bubblor och en liten tvål.



Klart! =)



Är btw ett riktigt fint norrsken ute nu! Men nu är det hopp i säng för mig.. ska bara ta mig en natt macka först.


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Snyggt! Lillplutten är så söt.



Avancerat.:S. scrapbook är mycket mer avancerat än jag trodde.

2011-04-07 @ 05:16:40
Postat av: Lina

oj va duktig du är som pysslar, kanske man snart kan lägga beställningar på kort hos dig ;)

2011-04-07 @ 07:53:02

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0