Kvällens layout.


Så äntligen ska jag snart få gå och sova. Det här har varit en lång och arbetssam dag =)

Ikväll var det sista träffen på scrapbooking kursen, tyvärr!
Bra på ett sätt nu när bygget har kommit igång men tråkigt eftersom att jag inte kommer ha så mycket tid till scrapping närmsta tiden nu.

Men såhär ser iaf kvällens layout ut!
(Vann faktiskt 1:a pris i layout tävlingen med den här.. hihi)



Jag har använt 4st papper.

Vi börjar bakifrån som vanligt:

Svart bakgrund papper (cardstock) sen har jag skurit ut mindre bitar med rött och vitt cardstock.
Dom bitarna har jag sprayat med glimmer mist för att få ett skimmer (syns inte på bilden tyvärr)
Sen har jag klippt ur en cirkel av ett mönstrat papper. Och så har jag ett band med hjärtan på som jag har tejpat fast på en liten remsa vitt cardstock.
Vita utstansade bokstäver.
Sen har jag använt en nyckel charm och ett hjärt charm, nyckeln har jag fäst med glue dots och sen har jag bara trätt igenom ett tunt siden band och knytit fast i hjärtat så det hänger fritt.
Och som pricken över i:et har jag satt rhinestones runt cirkeln också.

Klart!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0