Håll tummarna!


Iiihhhh... killen som ska ge oss tips med huset är här nu!
Är fasen nervös för vad han ska säga.. haha.
Jag hoppas att det är nånting bra iaf.

Att det är grymt mycket jobb, tid och pengar vi måste lägga ner på huset vet vi redan.
Men med några smarta tips så kanske vi kan spara in några kronor och några timmars jobb, och det skulle vara helt underbart!

Tänk va sweet det skulle vara om man vann några miljoner och kunde ringa en byggfirma och be dom ha huset inflyttningsklart till hösten.. hihi.
Nä.. miljonär ska jag helt klart bli när jag blir stor!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Miljonär, det är min plan också!!! :P

2011-04-11 @ 19:02:35
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

hade gärna också blivit miljonär, tänk kunna jobba ett par timmar om dagen bara för att det var roligt och sen bara njuta av livet! :)

2011-04-11 @ 20:14:28

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0