Födelsetavla


Nu har jag precis gjort färdigt lillmannens födelsetavla.
Blev dock inte helt nöjd så jag gör kanske en ny sen =)



Jag har använt ett mönstrat papper som bakgrund sen har jag bara limmat dit bokstäverna och siffrorna.
Prickarna är silver rhinestones.
Handavtrycket är lillmannes som vi gjorde när han var ca 2mån.
Det har jag gjort av en mall och så duttat versa color runt.
Sen har jag dekorerat med en krona i typ keramik och stickers och så bandet med fotavtryck.
Bilden har en vit fotomatta och jag har fäst den med 3D kuddar för att den ska komma fram lite mer.

Klart!

Anledningen till att det är 2st snöflingor vid hans födelsedatum är att älsklingen brukar kalla honom för våran lilla snö stjärna =)


Men nu är det verkligen dags att sova!!!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0