Dagen i bilder


Idag har det varit full fart hela dagen!
Och det har varit en riktigt bra dag.

Först var vi ju som sagt i Storforsen och strosade runt och fikade med min mamma och pappa och lillebror i deras husvagn (dom var där och campade)
Var sjukt härligt väder och jag hade kunnat sitta i solen och mysa hela dagen!
Lovely!!

 

Sen var vi bjudna på middag i Kusån så runt 15.30 tiden så begav vi oss hemåt från Storforsen och var bara hem och bytte om och sen for vi vidare.

Var himla trevligt på middagen också, massa små bebisar =)
Lillmannen var så otroligt duktig hela dagen idag!
Inga sura miner alls förutom när han vart toktrött innan vi for hem från middagen.
Och då var ju klockan nästan 20.00 och vi hade varit i farten hela dagen så då förstår man ju att han blir trött och gnällig!
Han somnade då i bilen efter typ 1 minut.. haha.
Så när vi kom hem lyfte jag bara över honom i hans säng och han rörde knappt en min.
Sötnöten.

Nu håller jag på att städa lite i köket och olja in bänkskivorna.
Hade visst lite energi kvar i kroppen trots att vi har varit igång hela dagen =)

Här kommer iaf lite bilder från dagen.












Blev visst några bilder.. haha.

Men nu ska jag återgå till att olja bänkskivorna!

Sweet dreams!


Kommentarer
Postat av: Miii

vad härligt d ser ut, så skönt med detta väder nu, man blir så gla :)

2011-04-23 @ 23:46:37
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: lina

åh vilka härliga bilder, vädret är underbart nu :)

2011-04-24 @ 07:54:11

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0