4 år


Idag firar India 4 år i Sverige!
Det är 4 år sen jag var ner till Göteborg och tog emot henne.
Runt 23.00 tiden ikväll är det exakt 4 år sen jag träffade henne första gången =)
Underbara lilla hund!

Hon är verkligen speciell, på alla sätt och vis =)

Vi hade några sinnessjukt jobbiga veckor direkt när jag fick henne.

Men så är det väl när man tar hand om en misshandlad, livrädd hund.

Hon var rädd för precis allting, utom mig av nån konstig anledning.

Hon lämnade inte min sida för en endaste sekund, hon tom sov på mig nätterna igenom =)

 

Men efter några veckor så började hon kunna slappna av lite och allt var inte lika farligt längre.

Tex. istället för att få panik och springa och gömma sig när jag tog fram kopplet så kom hon springandes och blev glad istället.
Och så har det fortsatt, små steg framåt hela tiden.

Hon är fortfarande lite rädd för främmande människor och det kommer nog aldrig att försvinna.

Men hon är en underbar hund och jag har aldrig ångrat mig en enda sekund att jag tog beslutet att adoptera henne från Spanien.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh...vad duktig du är :)

2011-04-27 @ 05:59:53
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0