WHAT?!

Igår kväll blev jag biten av en fluga på foten flera gånger.. när jag berättade det för älsklingen så skrattade han och trodde mig inte, han sa bara att då är det ingen fluga.
Men sen på natten när vi låg och vyssade Emil så blev älsklingen också biten av den! Han hade tittat på den när den satt på hans arm och såg att det var en vanlig fluga och så bet den honom.
Är det något jag har missat eller.. inte fan kan väl vanliga flugor bitas??

Stackars lillskrutten har fortfarande lite magknip men vi har iaf lyckats vila på soffan lite men han vill inte slappna av om han inte får ligga hud mot hud. Vet inte riktigt vad jag ska göra.. minifom dropparna verkar ju inte funka.
På måndag kommer ju bvc sköterskan hit så jag får prata med henne om det inte blir bättre.
Men jag tycker så synd om honom.. min lilla skrutt.


Kommentarer
Postat av: Emmelie Holmgren

Har du provat ge honom magmassage? Det fick vi lära oss iaf och den var väldigt effektiv, sätter igång magen rätt bra och dom små brukar gilla det jätte mkt. Är väl skönt också för dom. Finns några olika rörelser man kan göra också använder man olja också.

2010-09-17 @ 17:33:11
Postat av: Cissi

Neo hade också sådär några nätter, och det funkade bara att han han mage mot mage, men det försvann ganska fort!! Men som tidigare skrivet: prova magmassage, det är suveränt, då pruttar dom lättare!



Och vilken galen fluga!! Haha!! =)

2010-09-17 @ 18:01:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Tess

Men stackars killen=/

2010-09-17 @ 19:17:47
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

mysko med flugan, lät hel skumt och läskigt! mysko fluga alltså! :/ Ja, hoppas de blir bättre med killen snart, men så kan de nog vara också, att han bara vill ha närhet, hugo fick dem ju ha på magen konstant där ett tag :) kram.

2010-09-17 @ 19:51:42
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Blinding kan det vara. De bits. Och ont gör det.

2010-09-17 @ 22:35:29

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0