Torsdag.

Fy fasen va jag har ont i magen idag.. grymt jobbigt! Är ju så fint väder ute så jag vill ju gå ut och promenera med bebis och voffsan! Nåja.. det är ju inte helt fel att ligga och mysa på soffan heller =)
Himla tråkigt att älsklingen måste jobba bara..

Provade att stoppa i navel piercingen igen igår.. gick inte så bra, den har hunnit läka igen för mycket. Känns ganska mycket som skit samma nu faktiskt.. har ju världens finaste bebis istället!


Våran lilla prins =)


Nu ropar lillskrutt på mig.. det är mat dags!


Kommentarer
Postat av: E.

Ja, det är aldrig roligt att vara sjuk. :( Tack! Och hoppas magen din blir bättre. Han är himla söt eran lilla prins. Hur känns allting nu då? :)

2010-09-09 @ 14:01:10
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oh, jag förstår verkligen det men så roligt. Den känslan känner jag fortfarande och det tror jag alltid man gör mer eller mindre. :)



Är ni inne i stan nångång och promenerar följer vi gärna med, så man får se charmtrollet live. ;)

2010-09-09 @ 20:30:27
URL: http://volanen.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0