Söndag

Idag har varit en riktigt lugn dag. Har städat lite i husvagnen men lillen var lite grinig så jag hann inte färdigt, sen har vi varit och ätit palt hos min mami och papi.. supergott! =)
Och i natt har han sovit 4 timmar i sträck! Superskönt så jag hoppas att han kan börja göra så varje natt nu!

Igår var vi ut och åt middag på far east ett litet gäng och lillskrutt fick följa med.. han skötte sig helt perfekt! enda som vart lite jobbigt var att han ville äta samtidigt som mig som vanligt =) Är ju lite jobbigt att mata bebis och äta själv med en hand samtidigt.. men det gick ju bra ändå. Fast det kändes himla skumt att sitta och amma sin bebis på ett ställe där jag för typ ett år sen var och festade ofta och söp =) Tänk va livet kan ändras fort!
Var iaf en himla nice kväll.. att få komma ut lite och äta goo mat och så var det 2 killar som sjöng och spelade gitarr efter att vi hade ätit klart också, super mysigt!

Imorgon ska vi på bvc och mäta och väga lillskrutt.. ska bli sjukt spännande för det känns som han har blivit jättestor! =)
Sen efter det så funderar vi på att åka en sväng till Luleå och kika runt lite, skulle vara kul men vi får väl se vad lillskrutt är på för humör. Men han brukar ju vara en glad bääse bus så =)


Bääse bus i husvagnen =)



India går till puss attack på sin matte =)


Nä nu blir det mys med mina älsklingar!

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer
Postat av: joss

vilken liten sötnos ni har fått. =) måste ju få se honom snart! hör gärna av er om ni åker till luleå och får tid över, kanske kan vi ta en fika eller nå? kramar

2010-09-26 @ 21:44:41
Postat av: Cissi

Jaa, det minns jag! vilken tid jag än åt så skulle han ha mat samtidigt! :P

2010-09-27 @ 07:19:58
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Lina

såklart han också vill ha mat när ni äter annars är det ju orättvist ;)



va härligt du och india har det haha

2010-09-27 @ 14:05:27
Postat av: Johanna Berg

Åh han börjar bli stor. Och duktig också. Härligt att han är så lugn.



Haha det är så kul när hundar pussattakerar:D

2010-09-27 @ 23:38:54

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0