Slöa söndag..

Idag har det inte hänt mycket. Älskade sonen sov kanon bra i natt också.. helt underbart. Vi kom i säng sent, sista målet innan sängen var vid 2 tiden och sen har han sovit ända tills 6.45! Då vakande han och åt och sen somnade han om och så steg vi upp vid 10 tror jag det var.
Jag hoppas verkligen att det håller i sig =)

Har nyss varit på prommis med vagnen och voffsan.. helt själv den här gången =) Gick dock inte så lång för kroppen sa ifrån.. man kanske inte ska flänga runt och gå lång prommisar knappt 5 dagar efter en förlossning =)
Men jag mår ju så himla bra! Bara ont i bäckenet och fogarna fortfarande men det ger sig säkert snart.

Annars idag har jag städat lite och varit och hämtat ut ett paket på posten och köpt panodil.. med min lilla son, så himla mysigt =)

Nä nu vill sonen ha lite mat!

Hoppas ni har haft en bra helg!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0