Kanon natt!

Åhh va skönt.. i natt har varit en riktigt bra natt! Lillskrutt har mått bra och inte haft ont i magen så vi har fått sova riktigt bra! =)
Ska prova att inte dricka mjölk eller äta mjölk produkter ett par dagar nu och se om det kanske hjälper hans mage.
Sen ger jag honom mer minifom också och det verkar också funka bättre så nu känner jag lite hopp igen..haha.

Idag kommer bvc sköterskan på hembesök.. känns lite läskigt faktiskt. Måste städa så allt är i tipptopp så hon inte tror att vi är dåliga föräldrar eller nåt =) Men hon verkar var riktigt bra och jag kommer jättebra överens med henne så det kommer säkert gå bra.

Sen ska vi åka ut till Magda och Mats och hälsa på. Är ju så jäkla nyfiken på att se deras nyköpta hus =)

Och sen imorgon tänkte vi ta husvagnen och åka ut på en liten semester tripp! Ska bli sååå mysigt! Vi har inte bestämt vart vi ska åka men vi hittar nog på nåt =) Vi ska iaf inte fara så jättelångt..

I´m happy happy happy =)
Tänk vad lite sömn kan göra för själen.. hihi!

Ha en bra dag allihopa!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, det är helt sjukt vad glad man blir av sömn! =)



Då jag drack mjölk eller åt choklad fick Neo ont i magen så jag fick vara utan det tills jag slutade amma..



Kraaaam på dig!

2010-09-20 @ 12:41:15
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

så skönt för dig gumman! och vad kul att komma iväg en sväng tillsammans :) hela lilla familjen! sånt längtar jag med efter, mysa på tillsammans hela familjen! :) kram!

2010-09-20 @ 17:22:53
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Äsch inte behöver du storstäda när barnmmorskan kommer. Hon kommer ändå inte kolla på det utan hur din guldklimp mår. Och vet du inte att det faktiskt är bättre med lite damm o smuts än kliniskt rent! För barn speciellt.

2010-09-20 @ 20:45:07

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0