Han log!!

Åh min lilla son log på riktigt idag! Tidigare har det bara varit magknips leenden.
Hade bytt blöja på honom och så lyfte jag upp honom och busade lite med honom och då tittade han på mig med stora ögon och så drog han på ett leende.. kan lova att varenda del av mig smälte! =) Så jäkla söt han är min lilla plutt =)

Idag hade vi tänkt försöka ta oss till stan en sväng.. och så måste vi handla lite mat. Måste bara duscha och vänta på att tvättmaskinen ska bli klar först.
Och så måste jag städa husvagnen.. och huset =) Nåja.. det hinns nog med..
Men nu måste jag sätta fart!





Kommentarer
Postat av: Miiii

hihi vad gulligt :) förstår att du smälte! vad söt han var på bilden, bra att kläderna passade :) kram

2010-09-25 @ 13:39:07
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Åh vad gulligt!:D



Han är så fin.

2010-09-25 @ 15:50:58
Postat av: Cissi

Myyyyyyyyyyyyyyyysigt!!! =)

2010-09-25 @ 20:56:22
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0