Han kör varannan..

Huu.. i natt har det inte varit roligt att vara en liten bebis! Usch va han har skrikigt och gråtit.. verkar som att han kör varannan natt bra varannan dålig. Nåja.. han mår bra nu iaf. Han ligger i bärsjalen på min mage och sover, han tycker det är jätte mysigt att vara där =) Verkligen en kanon grej som jag kan rekomendera till alla!

Nu sitter vi i soffan och tok myser =) Jag med bebis på magen och India ligger halvt i mitt knä.. grymt mysigt kan jag lova!
Ska strax plocka undan lite här och vika ihop lite tvätt sen får vi se vad som händer.

Jo just ja.. nu har vi fått ett riktigt värsting larm installerat också.. så nu är det ingen jävel som kan göra inbrott hos oss eller i garaget utan att larmet går och polisen kommer! Känns rikigt bra!

Nä nu måste jag slita mig från myset och ta tag i lite pyssel!

See ya!

Kommentarer
Postat av: lina

så ni har skaffat ordentliga grejor hör jag, då får vi hoppas det avskräcker tjuvarna!

2010-09-21 @ 14:35:07
Postat av: magda

Vi har också larm :) Känns skönt när man är hemma själv så mycke. men klumpig som man är kommer man väl he igång de i onödan flera gånger ;) haha

2010-09-22 @ 09:00:04
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0