Vad är klockan??

Hmm.. råder llite förvirring här nu. Vet inte riktigt vad klockan är, några grejer ställer ju om sig själv men andra inte och jag minns ju aldrig vilka som gör vad! Tur att man kan kolla på tvn vad klockan är på riktigt =)

I natt har det gått riktigt bra också, bortsett från 2 timmar mellan 2-4 som lillskrutt ville vara vaken. Men han skrek inte iaf utan låg bara och sprattlade och pratade på som tusan =) Sötnosen.
Lyckades tillslut få honom att somna om i sin egen säng.

Nu ska vi snart klä på oss och gå en promenad in till stan med voffsan och hälsa på min mormor. Sen kommer min snälla mamma hit och ska hjälpa mig sy ett överdrag till vagnen så det inte regnar och snöar på den när den står på bron. Inte så kul att komma ut och upptäcka att vagnen är full med snö.

Och så måste jag ju fråga.. Hade ni kul igår och vad gjorde ni? =)


Nu ska vi sätta fart här!

Kommentarer
Postat av: Johanna B

Ska bli intressant att se om/när han börjar prata med India. :D



Fota överdraget sen så får vi se.:)



Jag gjorde inte ett smack. Precis som det ska vara:D

2010-11-01 @ 17:43:19

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0