Utvilad..

Åh va skönt.. natten har varit riktigt bra! Lillskrutt sov först 4 timmar innan han ville ha mat och sen somnade han om och sov riktigt bra.. inte ett skrik på hela natten! =)
Dock har älsklingen hostat och haft sig hela natten så jag har vaknat av det några gånger, men lillskrutten har inte vaknat och det är ju det viktigaste!

Var ute på en timmes prommis igår kväll, himla skönt och mysigt med snön som föll. Vart ju då lite sent bara (gick ut 22.15) så India tyckte att det var lite jobbigt.. hon ville ju sova istället. Men lillskrutt sov då så gott i vagnen. Men folksom körde förbi mig lär ju ha undrat vad tusan jag gjorde ute på promenad med en bebis så sent.. haha.

Nä nu ska jag göra mig klar och sen idag är det klippning som gäller. Nice!

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Du borde nog ha överfallslarm när du går så sent. Finns billigt på gubbdagis.



Stackars India! Mammas vovve är likadan, han uppskattar inte kvällspromenader.:D

2010-10-26 @ 23:18:59

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0