Söndag

Idag har varit en skön dag. Har pysslat på lite hemma och sen har min mamma och pappa och syskon varit här och ätit middag. Älsklingen och pappa har byggt upp en carport till husvagnen så nu börjar vi vara redo för vintern. Eller ja.. så redo man nu kan bli för kyla och snö eländet. Hujja, jag tycker verkligen inte om vintern!

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, älsklingen jobbar så vi är ensamna. Kanske far en vända på stan eller nåt.. skulle behöva en ny fleece tröja! Eller så är vi bara hemma och myser.. får se vad vi känner för =) Och vad vi orkar.. natten till idag var en lite halv jobbig. Han var ganska ledsen och grinig, jobbiga mage. Men jag tror att lullabub tassarna hjälpte.. kändes som att han lugnade sig och somnade om ganska fort.

Ja.. lillskrutt sover nu sen ett tag tillbaka så jag tänkte ta och krypa ner nu också. Men då kommer han garanterat att vakna och vilja ha mat.. men jag gör ett försök =)

Sleep tight!

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0