Skön natt..

Vi har haft en bra natt igen.. himla skönt! Han var jättepigg igår kväll/natt och ville inte alls sova utan låg och skrattade och surrade på. Men vid 1 i natt bestämde jag att nu jäklar ska vi sova! Så vi gick och la oss och han fick lite mat, sen skrek han en stund men sen somnade han och sov bra. En grej bara som oroar mig lite är att han har börjat sova så nära mig. Han vill sova likadant som han ligger när jag ammar honom på natten.. allstå att han ligger på sidan ihopkrupen mot min mage. Visst är det ju jättemysigt men jag sover ju inte direkt bra när han ligger så man får ju ligga så konstigt. Men men.. är väl bara nån idé han har just nu.

Tänkte försöka ta mig till stan och köpa vantar idag.. så jag borde väl ta och sätta lite fart nu då =)
Annars händer det inte mycket idag, dom flesta andra ska väl ut och fira halloween antar jag, hade ju vart himla kul men jag känner inte att jag vill lämna bort lillen så länge än. Då är jag hellre hemma och myser med honom! Älsklingen blir då också hemma för han ska jobba imorgon.

Jo just ja.. nu är det exakt ett år sen vi flyttade in här! Shit va fort tiden går.. och god damn va mycket som har hunnit hända under det här året! =) Helt galet.

Hoppas ni får skit kul ikväll alla som ska ut och festa! =)


Kommentarer
Postat av: Morganstine

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-03-25 @ 07:49:27
URL: http://morganstine.blogbow.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0