Regning dag..

Hujja vilket tråkigt väder vi har idag! Regn och grått och kallt, hade velat gå på en promenad men det blir det då inget av. Inne mys för hela slanten blir det istället.. men det är ju inte helt fel det heller =)

Tror att lillpysen kanske börjar må lite bättre nu, han var då glad och pigg när han vaknade tidigare idag men igår kväll var han himla ledsen. Verkar han må dåligt idag också så ska jag ta och ringa till barnläkaren och höra om vi måste komma upp med honom eller om vi kan göra nånting annat för honom. Älsklingen mår lite bättre också och än så länge så har jag inte blivit sjuk så jag håller tummar och tår att jag klarar mig!
India verkar då inte vara halt längre, vette tusan vad hon hade gjort. Men som hon hoppar och far så har hon säkert bara slagit i benet eller trampat lite fel.

Igår kväll såg vi en film.. Eden lake hette den, nån rysare som var rätt bra. Men jag fixar inte att se såna filmer längre tydligen.. fasen va jag har drömt i natt! =)
Ända sen förlossningen och kanske nån vecka innan så har jag varit jätte känslig! Blir jätte påverkad av filmer och vad folk säger och allt sånt.. hoppas det blir bättre sen när alla hormoner lugnar sig.

Nä.. nu ska jag röja lite och sen mysa mer med mina sjuklingar.


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0