Lillskrutt har vänt på sig =)

Åh mitt lilla hjärta har vänt på sig för första gången idag! =) Han låg och sov på sidan i våran säng och när jag gick in och tittade till honom för en stund sen så låg han på mage med benen uppdragna under sig. Så jäkla typiskt bara att jag inte fick se när han gjorde det! Men det lär ju hända fler gånger =)


Från:


Till:


Våran lilla söt plutt =)

Idag händer det inte mycket här.. vi ska bara kurera oss, eller jag är ju fortfarande frisk men resten av familjen ska kurera sig.
Blir kanske nån liten promenad bara för att få lite luft men vi får se vad lillskrutt tycker att vi ska göra.

Nu ska jag iaf röja undan lite här..


Kommentarer
Postat av: Miii

så söt han är! :) vad duktig han är som vänt sig, tog säkert på krafterna hihi! hoppas du får se det snart också själv :) men som sagt, de lär ju komma fler gånger!! kram kram

2010-10-21 @ 14:30:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Cissi

Så duktig han är!!! =) Ja, du ska se, snart kryper han :P :P

2010-10-21 @ 16:14:02
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Vilken UNDERBAR pyjamas! Skulle själv kunna ha en sån haha.



2010-10-21 @ 17:48:05
Postat av: Marre

Ah vilken underbar harligt outfit han har pa sig.. alskar dom starka fargerna!!! :) Ja du far ta vara pa tiden nar han ar liten och oskyldig.. haha det gar fort o sen kommer han vara en brakig tonaring :P

2010-10-21 @ 22:49:12
URL: http://marli.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0