Leksand!

Jepp.. det är där vi har befunnit oss. Och därför jag inte har uppdaterat nånting här.
I onsdags kväll hoppade vi på tåget ner till Leksand och köpte en bil.. eller älsklingen köpte en bil, en commodore! Den var faktiskt riktigt fin.. annars brukar jag ju inte vara så förtjust i såna blar. Gillar mer nya biilar =)
Sen så har vi ju då bilat upp från Leksand.. lillskrutt var såååå duktigt! Både på¨tåget och i bilen.
Tåget tyckte han var superhärligt! Det gungade ju och lät lite så han myste på hur mycket som helst där och låg i mitt knä och tittade ut genom fönstret hur länge som helst. Så söt =)



Åh va mysigt att sova på tåg  =)

Vi hade en egen sovkupé så vi skulle få vara ensamma och slippa massa annat folk.. himla mysigt!

Vi kom hem imorse vid 6 tiden.. kan lova att vi är himla trötta både jag och älsklingen, lillpysen har ju sovit så bra både på tåget och i bilen så han är ganska pigg. Däremot har han lite ont i magen nu.. stackars liten!

Idag blir det alltså inte mycket gjort utan vi ska vila och må gott =)

Hoppas ni har det bra!






Kommentarer
Postat av: Miii

hihi vad mysigt det såg ut för han :) skönt att allt gick bra!! kram

2010-10-01 @ 20:36:56
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0