Långväga besök!

Idag har vi haft besök av min barndoms kompis Jenny och hennes 7månaders son Adrian. Har inte träffat henne på massor med år då hon bor i Uppsala nu så det var himla trevligt att sitta och surra =)
Kul att prata bebis med någon också.. hihi.

Annars har jag faktiskt skurat och röjt upp lite här hemma.. var verkligen på tiden! Men det är så svårt att hinna med nånting annat än bebis just nu så för det mesta ser det ut som fasen hemma, men men det är ju inte hela världen.

Imorse vaknade han klockan 5 och ville ha mat och sen låg han och hade morgongympa och pratade en hel massa.. så jädra söt =) Kunde inte låta bli att ta massa bilder och filma honom lite. Han fick vara en nakenfis också och vädra rumpan lite.. la honom på frotteplasten och tur var det för det tog inte lång stund så duschade han sig själv och min kudde.. hihi.
Så då blev det att ta ett morgonbad, han tycker det är supermysigt att bada!

Imorgon funderar jag på att åka och köpa en babysitter, tror han skulle gilla att sitta i en sån nån stund då och då. Skulle vara bra om han gjorde det så jag kanske hinner göra nånting annat den stunden.


Sekunden innan kiss duschen =)


Nu blir det soffmys och sen tidig kväll!

Take care!





Kommentarer
Postat av: Cissi

Så söt han är:) mysigt värre :)

2010-10-04 @ 20:07:29
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: magda

Så grymt söt han är :)

2010-10-04 @ 20:19:48
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0