Koma..

Fy fasen vilken jobbig natt det har varit! Känns som jag har supit en vecka i sträck typ, fy vilken huvudvärk!
Lillskrutt somnade på mig i soffan strax efter 2 i natt men när jag la ner honom i hans säng så vaknade han och var ledsen igen, provade med allt men inget hjälpte. Tillslut la jag mig i sängen med honom på magen och då somnade han tillslut men det är ju inte så lätt att sova med en bebis på magen. Sen vaknade han ju som vanligt och ville ha mat några gånger och hade svårt att somna om. Vet inte vad det var i natt.. verkade inte vara magen alla gånger men man vet ju aldrig riktigt.

Nu sover han iaf i min famn och jag tror jag ska lägga mig på soffan och vila lite jag också.




Kommentarer
Postat av: Miii

huvva vad jobbigt, inte ens lullabub hjälpte? näe de är ju supersvårt o veta vad han e ledsen över också.. hoppas ni får vila lite senare idag eller inatt :) kram.

2010-10-24 @ 14:46:41
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0