Jul&Nyårs outfit

Vi hann in till stan innan dom stängde =) Fast vi fick nästan springa till bussen, som tur var så var den också lite sen så..
Var in till Frida och bokade in en klipptid imorgon.. iihhh!! =) Får se just vad vi hittar på då! Himla kul och skönt att bli av med risbusken jag har på skallen nu.
Mamma ska vara barnvakt till lillskrutt medans jag klipper mig, kommer nog kännas lite skumt att inte ha honom med sig =) Men det går ju ganska fort att klippa sig så jag överlever nog..haha.

Hittade så sjukt söta kläder till lillskrutten! En vit skjorta med blå fluga och en svart väst till den =) Och så bara svarta byxor eller jenas till det. Han kommer garanterat vara snyggast i jul och nyår! Sen köpte jag en body i linne modell också.. bra att ha när han har vanliga tröjor så det inte blir så bart i ryggen och på magen om tröjan åker upp, vilket dom alltid gör när man lyfter honom.

Imorgon kommer en försäkrings gubbe hit och ska surra om försäkringar till lillskrutt. Vi har inte lyckats få fingrarna ur och fixat det än. Men nu så =)



Sjukt söta va =)


Nu ska jag göra lite mera te.. usch va det inte var gott förresten! Men om det funkar så är det lätt värt det!


Kommentarer
Postat av: Elina

Hur skulle man inte kunna bli snyggast på stället med dessa kläder. ;)

2010-10-26 @ 10:38:27
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Åh vad sött! Påminner om skjortan och slipsen jag köpte sin mammas hund när vi skulle ta fotot av mig, syrran och vovven till mammas 50 års present. :D



(Han är vår bäbis)

2010-10-26 @ 23:18:08

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0