God morgon!

Wihoo.. igår kom vi i säng ganska tidigt för att vara oss! Halv 12 låg vi i sängen.. himla skönt.
Lillskrutt hade ju somnat i babysittern och jag vågade inte lyfta upp honom ur den med risk för att han skulle vakna så jag lyfte upp hela babysittern och ställde den i hans säng istället. Funka skit bra =) Bara det att han vakna och var hungrig en liten stund senare men då lyfte jag över honom till oss och så fick han mat och sen låg jag och höll hans hand och strök den och då somnade han om så skönt. Han älskar verkligen när man håller handen hans, och gärna lägger en hand på hans bröstkorg också. Mys ungen min. Så natten har faktiskt varit helt okey.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, skulle ju köpa vantar och en halsduk igår på stan men det hann jag ju inte innan dom stängde så jag funderar på om jag skulle åka ner och göra det. Men vi får se, borde verkligen städa också men det var inte riktigt lika kul..


Vinterstövlarna jag köpte igår.


Nä.. om man skulle ta och röja upp lite här då..

Ha en bra fredag allihopa!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0