A good night!

Åh va skönt det är att få sova några timmar i sträck! =) Natten började med ganska mycket skrik och magknip men när han fick sova på min mage så blev det bättre och sen vaknade han och åt och sen fick han ligga på sin plats i sängen och då sova han bra. Sen när han skulle äta nästa gång så skickade jag upp älsklingen så han fick värma lite urpumpad mjölk och mata honom så jag fick sova lite mer. Och här och häpna men lillskrutt sover fortfarande så jag (vi) tar tillfället i akt och ligger och drar oss ordentligt i sängen.. ligger med datorn på magen och lyssnar på lillpysens snarkningar =)

Idag ska jag verkligen försöka hinna dammsuga och skura! Har tänkt göra det i flera dagar men det har inte hunnits med och så har pysen haft några dagar då han vägrar ligga själv på golvet eller soffan utan bara ska vara i min famn. Och då blir det ju lite svårt att få saker gjorda =)

Sen skulle jag vilja hinna baka lite också! =) Frysen är lensad på fika så det är verkligen dags att fylla på!

Men nu ska här mysas lite mer innan det är dags att ta tag i dagen!

See ya!


Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0