Slappar dag.

Idag har vi bara slappat, har inte ens varit utanför dörren =) Bara varit inne och myst med bebis. Älsklingen har varit ut mest hela dagen och fixat och donat på för vintern. India har också mest varit inne och myst.. hon har bara velat vara ute korta stunder sen står hon och skäller och vill komma in =)

Har iaf pysslat lite med korten, fasen va kul det är! Måste skaffa ett album och massa papper och pynt så jag kan göra ett bebis album! Ska ev gå en scrapbooking kurs i januari.. jag hoppas verkligen att jag kommer kunna göra det iaf! Är såå jäkla taggad för det =)

Ikväll blir det att se Beck filmen och äta glass.. och hoppas att bebis är med på dom planerna också.. hihi.

Förresten.. hur fasen är det möjligt för en bebis att ha så otroligt mycket ludd i händerna och mellan tårna heeela tiden! Haha.. sitter och pillar bort ludd för jämnan men det är ändå allid fullt. Men han har ju värsta gummi/kladdiga händer och fötter så det suger väl upp allt ludd som finns i närheten =)

Han har börjat sträcka sig och vifta efter saker också.. och så blir han glad om han lyckas smälla till dethan siktar på. Och skit sur om han försöker en stund och det inte går som han vill =)





Hoppas ni har en mysig söndag!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha:) Ja,och under hakan minns jag att Neo hade massor ludd :) :) :)

2010-11-07 @ 19:12:58
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0