Nu har jag beställt det!

Jepp.. nu har jag beställt andningslarmet jag har surrat om så länge =) Känns riktigt bra och jag hoppas att jag blir nöjd med det och kan slappna av lite mer!
Blev tillslut Babysense Co-Zee som jag beställde. Man får ju byta om man inte är nöjd så.. men jag tror det här kommer bli bra!
Det andra larmet som jag funderade på var ju det man fäster i blöjan men det kändes som att det skulle bli så bökigt när han har pyjamas och kläder. Co-Zee lägger man ju bara ner honom på så är sensortrådarna insydda i madrassen.

Hoppas dom är snabba på att skicka ut det nu! =)

Idag har vi inte gjort så mycket, vi var ut på en kort promenad men det var ju så jäkla kallt. Lillskrutt frös ju såklart inte för han ligger ju så härligt nerbäddad i vagnen men både jag och India frös. Och nu har ju Indias stora problem börjat igen.. snöklumpar mellan tårna. Hon fixar verkligen inte att gå när det har blivit en liten klump, och varje gång hon biter bort en klump så blir det bara värre för då blir hon ju lite blöt där så nästa klump blir större. Det är faktiskt ett stort problem. Har inte hittat några skor som hon kan ha heller, provade ju några olika men alla åker ju av så lätt.

Har då haft en glad och mysig bebis idag, så vi har busat en massa =) Han är så himla söt, speciellt när han är så trött att han knappt fixar att ha ögonen öppna utan dom är bara små springor men ändå så ligger han och ler åt mig. Min lilla prins =)

Hoppas ni har haft en bra dag!




Kommentarer
Postat av: laila

Söt kort :D

2010-11-16 @ 20:25:38
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: laila

Sötnos :D

2010-11-16 @ 20:54:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Finns tass-spray på antingen apoteket, arkens zoo eller djurmagasinet. (Senil jag vet). Det funkar som både balsam OCH förhindrar snöklumpar. Man sprayar innan man går ut. Enkelt.



Mamma har det och det ska bli intressant att se om det funkar, vilket jag tror det gör.

2010-11-16 @ 22:33:36
Postat av: Miii

nåå stackars India och hennes klumpar, hihi.. hoppas du hittar nått så hon slipper dem! kram kram

2010-11-17 @ 11:39:49
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0