Morgon mys

Idag sov vi ut till kl 11 och sen låg vi en stund och myste, jag och bebis. India fick också vara med lite grann, men hon får ju inte vara i sängen.
Sen steg vi upp och jag slängde i mig lite frulle, sen gjorde jag i ordning ett bad till lillskrutten. Så nu är han nybadad och har just ätit så han har däckat i mitt knä. Men åh va han älskar att bada! Idag var han helt vild och busig så jag kunde knappt hålla honom =) Plaskade och log hur mycket som helst, och jollrade och hade sig.
Måste verkligen fara på badhuset med honom snart! Tror det skulle vara skit kul =)
Vet dock inte hur tidigt man får bada med en bebis på badhus??

Vad vi ska hitta på idag vet jag inte än.. jag måste iaf städa lite sen får vi se.

Är sjukt sugen på att åka upp till ikea snart också, innan jul! Får se om jag lyckas övertala älsklingen till det.. hihi. Kan bli svårt =)



Nybadad liten skrutt =)

Sen tänkte jag visa en liten video från imorse när han sitter och surrar i sittern:

 


Nu ska jag lägga ner bebis i sittern och hoppas på att han sover vidare ett tag så kna jag städa lite!

Kram på er



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vi var med Lea när hon var 2 mån, men då bodde vi i södra sverige och där har dom pooler som håller "rätt temp". Men det finns väl ingen speciell ålder dom ska vara i, du som mamma vet ju bäst vad som fungerar för er. Stora bubbeln på nordpoolen fungerar säkert:-)

2010-11-13 @ 14:49:36
URL: http://eester.blogg.se/
Postat av: Johanna B

Finns bäbissim. Fast det måste vara lite kallt i stora poolerna.

Ni har inte badkar hemma? Det är nog roligt det också. blir lite lättare när han blir äldre och kan sitta ordentligt. Då kan man ha en större balja som han kan sitta och plasta i. Otroligt hur mycket barn kan skvätta vatten.:D

2010-11-13 @ 22:37:13
Postat av: laila

Haft en bra lördag ? :D

2010-11-13 @ 23:34:18
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ni får bada hur tidigt ni vill på badhus, men vi väntade till Neo var 1,5 månad tror jag =)

2010-11-14 @ 06:15:59
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Det finns speciella blöjor och badbyxor som håller tätt, vet att det har funnits på sy och barnvagnsbutiken och kidsen.

2010-11-14 @ 11:26:17
URL: http://eester.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0