Lugn dag..

Idag har det inte blivit mycket gjort. Har haft en ganska ledsen bebis som bara vill vara i famnen hela tiden, vet inte vaför han är så ledsen. Verkar inte vara magen iaf. Nu sitter/halvligger han på sin pappa och sover iaf. Hoppas det hjälper mot ledsenheten!

Jag tog mig då ut på en liten promenad med vagnen och voffan iaf, vi gick inte så långt för kylan bet som tusan i mina kinder.
Lilleman fick ligga i sina vanliga innekläder +en kofta och mössa, vantar och tjocksockar i voksin och han hade hur varmt och mysigt som helst trots att det var rätt kallt ute. Så jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den!

Imorgon ska jag till min barnmorska för efterkontroll efter förlossningen. Har som glömt bort att ringa och boka en tid så det är därför jag gör det först nu =) Men man har ju så mycket annat att tänka på så sånt där är lätt att glömma bort! Sen har jag ju mått bra och jag behövde ju inte sys eller nånting så det har ju inte varit bråttom att gå dit heller. Ska ev sätta in en kopparspiral då också.. men vi får se hur det blir med det. Men det skulle ju vara skönt att slippa oroa sig för att bli gravid nu. Känns som att Emil måste få bli liite större innan det är dags för en till =)

Här kommer lite bilder.


På väg ut på promenad..


Sover gott på papi =)

Nu ska jag se lite tv och sen blir det förhoppningsvis en tidig kväll eftersom jag ska vara hos bm kl 9 imorgon.


Sleep tight!


Kommentarer
Postat av: Johanna B

Har du provat mössan och "halsduken" jag köpte?:)



Kopparspiral blöder man mer av, men det vet du förmodligen redan.;)



Väldigt fina kläder lillen hade på sista bilden.

2010-11-30 @ 09:47:39

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0