Full fart

Idag har det varit fullt upp. Först var vi på bebismassagen och efter den gick jag och en tjej till från gruppen till öppnis och var där en stund. Vi var inte så länge för ingen av våra killar behaga vara vakna.. haha. Efter det for jag och hämtade ut andningslarmet som äntligen har kommit! Så nu hoppas jag att vi (jag) blir nöjd med det. Älsklingen tycker att det är himla onödigt men jag tror jag kommer sova bättre så..

När jag kom hem igen så åt vi och sen har jag bara städat vidare.. toan stod på tur och nu är den klar så nu har jag bara hallen kvar. Sen ska jag ta in julpyntet och sen dammsuga och skura golven. Sen är jag klar =)
Vi har städat i flera dagar och jag förstår inte hur det kan ta sån jäkla tid att städa ett så litet hus =) Men vi har ju vänt in och ut och upp och ner på hela huset¨, så nu jäklar är det storstädat! 
Skönt som fan.

Nu ska jag slappa en stund och sen tar jag nog bebis och vovve och går på en kort promenad, vill ju inviga lillemans pulka! =)
Och han har ju sin voksipåse så han kommer garanterat inte frysa. Enda nackdelen med voksin är att den är så pass stor att den är lite bökig att få ner i vagnen.

Men nu ska jag städa hallen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, precis, så länge du kan sova bättre så ska ni ha larmet!!

2010-11-25 @ 20:06:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0