Uttråkad!!

Herregud va uttråkad jag är!! Är för rastlös för att sova men för trött för att göra nånting.. dilemma.

Idag i luleå så köpte jag en mörkläggnings rullgardin, tänkte försöka sätta upp den men jag vette tusan om jag får till det. Var en svin dålig beskrivning! Men jag kanske gör ett försök ändå.
Köpte en tshirt på h&m också.. 80kr.. kändes helt ok =) Var ju tänkt att jag skulle hämta ut babyboxen på barnens hus idag också men när jag kom dit så var dom slut. Så jävla typiskt!! Dom skulle få in dom igen om typ 2 veckor.. men det kändes surt ändå.

Imorgon ska jag verkligen ta fingrarna ur och beställa barnvagnen! 
Ska till mormor och "fira" morsdag imorgon, ska bli trevligt.

Nu svammlar jag bara.. ska göra ett försök med rullgardinen nu!

Natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0