Söndag

Idag är en riktig segar dag.. är helt slut fortfarande från igår =) Vi var i Piteå hela dagen och kollade på vårträffen, massa fina bilar och lite race och crusing. Vi kom hem vid typ 01.20 tror jag..
Så det känns i kroppen idag kan jag lova! Men det var himla trevligt, kul att komma ut och träffa folk och strosa runt.
India var också med och hon är också riktigt trött och seg idag =)

Jag har iaf planterat om mina blommor idag och så har pappa varit här och fixat en elcentral åt oss så nu kan vi koppla in tvättmaskinen!! =) Ska bli så grymt skönt att kunna tvätta hemma igen!

Resten av den här dagen blir det nog bara att ta det lugnt och vila skulle jag tro.. ska dammsuga lite och sånt men det går ju rätt fort.

Fan va skönt det är med sommar nu alltså!! Sitter med dörren och alla fönster öppna och man kan gå ut i bara t-shirt, hur underbart som helst!

Nä.. nu fick jag lite ny energi så nu ska jag ta tag i dammsugandet och röja upp lite grann.

Hoppas i har en underbar söndag!

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0