Måndag

Fy faan vilken natt det har varit. Vi har blivit utsatta för inbrott!! Vaknade strax efter 1 i natt av att det smällde i bildörrar och älsklingen gick upp och kollade men såg inget och efter en stund kom han och la sig igen men hann bara ligga i sängen i typ 2-3 minuter och sen hörde vi mera bildörrar som smällde och att en cross startade och körde iväg i full fart. Älsklingen kutade ut på bron för att höra åt vilket håll den for och sen slängde han på sig kläder och sprang ner till garaget och jodå.. det var hans cross dom hade stulit! Jag ringde polisen och så tog jag på mig kläder och så tog vi bilen och for och letade efter dom. Älsklingen hade probleem med crossen och hade nån dag tidigare skruvat lös nåt jox så den var helt tom på kylar vatten så vi visste ju att motorn skulle skära så vi hoppades hinna hitta dom innan dom hunnit dumpa crossen.
Vi mötte polisen efter vägen och stannade och pratade med dom för dom var ju på väg till oss, så vi sa åt vilket håll dom hade farit så polisen for också runt och letade.

Efter ett tag hittade vi iaf crossen.. tyvärr så hade idioterna hunnit iväg och crossen hade brunnit upp. Jag hoppas verkligen att han som körde gjorde illa sig riktigt ordentligt!! När crossen skar så låste sig bakhjulet och det var ett svart sladdspår på 47meter innan han hade slagit i backen i diket. Så jag hoppas att han kraschade ordentligt och bröt ryggen eller nåt, eller att han blev ordentligt bränd när crossen började brinna. När vi kom dit så hade brandkåren redan hunnit vara där och släcka elden och farit igen.
Var ju inte lätt att somna om igen sen direkt. En riktig jävla skit natt!

Sen idag på eftermiddagen så började jag må jättekonstigt.. helt yr och skum i kroppen. Efter ett tag så svimmade jag så fort jag satte mig upp så jag var tvungen att halvligga i soffan och älsklingen fick hämta en hink för jag började må så illa. Trodde det skulle gå över så jag kunde fara och jobba men det ville inte alls ge sig så älsklingen fick ringa till jobbet och sjukanmäla mig medans jag halvlåg på toa golvet och klappade toastolen.
Men nu är det ganska bra.. känner mig lite skum i kroppen bara men yrseln har nästan försvunnit helt. Så det känns himla bra. Blev nog bara för mycket stress och skit efter en hektiskt helg och tjuv jagande, så kroppen sa ifrån att den behövde vila.

Nä nu ska jag ta mig lite kvällsfika.

Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy fan vad obehagligt...

2010-06-01 @ 04:58:11
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0