Lång ledig! =)

Fasen va härligt, nu är jag ledig 3 hela dagar!! Underbart!!!
Och imorgon är det satc 2 som gäller.. ska bli himla kul.

Har gått rätt fort att jobba idag.. är nog för att jag har varit så glad över att få vara ledig imorgon =)

Nu ska vi snart iväg till basen och köra lite gokart och sånt.. fast inte jag då såklart. Sen när vi kommer hem ska vi äta jordgbbar. Yummi!

Idag när vi var ute på promenad med India så hoppade hon på en annan hund! Har aldrig hänt förut. Kom en kvinna med en gråhund och cyklade och precis när dom passerar oss så hoppar India fram och morrar som tusan och skäller och far efter den andra hunden. Det gick ju bra som tur var men India fick sig en rejäl utskällning av oss! Hon har blivit så himla vaktig när jag är med.. hon vill bara jaga bort alla hon inte känner från mig. Tur att hon är så snäll ändå.. att hon aldrig bits eller så.

Nu ska vi dra.

Kram

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0