Låång lördag!

Shit pommes vilken seg dag det har varit idag! Och som prickenover i.et så har jag sjukt ont i ryggen, så nu ligger jag på en värmekudde och hoppas att det ska hjälpa. Är som extra jobbigt med rygg värk nu när jag inte får ta smärtstillande. Men men..

Blir en väldigt lugn kväll ikväll.. har ju inte sovit ordentligt på rätt länge så jag tänkte lägga mig tidigt och verkligen försöka sova ut! Och hoppas på att India låter mig sova!

Längtar så sjukt mycket till sommaren!! Sitta och mysa på brännas uteservering och strosa runt på stan och äta glass =) Åhh.. Ge mig sommar nu! =)

Nä.. nu ska jag värma på värmekudden och äta lite glass.

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

ja jobbigt för dig med ryggen,usch hoppas de kommer gå över snart! ja jag längtar också till sommaren :) gud så mysigt!! KRAM

2010-05-09 @ 00:33:57
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0