Kommer få en lång helg! =)

Wii va glad jag är! Fick ledigt på fredag som jag ville =) Tjoho!! Ska bli så underbart skönt att få vara ledig 3 dagar i rad och vila och må bra! Känner att jag verkligen behöver det.
Kommer ju tyvärr att vara ensam hela helgen.. älsklingen ska till Umeå på brännbollsyran. =(
Men det ska iaf bli skönt att få vara ledig.

Idag jobbade jag ju min korta tisdag.. slutade kl 13.45 och då for jag hem och hämtade upp älsklingen och så for vi på stan en sväng. Jag shoppade en jacka (!!!) och så trosor och en bh.. och ett nagellack =) Och så åt vi middag på opalen.. kyckling curry baguette.. sååå grymt gott!

Nu är vi hemma och myser och skruvar i IH:n.. älsklingens terräng jeep. Har tjatat på han att vi ska fixa den så vi kan fara ut och kolla på översvämmningar utan att dränka bilen och fara och cacha. Hoppas att vi kan fara en vända imorgon! Skulle vara svinkul.
Blir iaf en städ dag imorgon.. huset ser ut som faaaan =)

Nä.. nu ska vi ut och skruva!

Kram

Kommentarer
Postat av: Marielle

Naa va less jag blir.. jag sakner er sa mycket! Sanna har sma grejjor, som att traffas o shoppa, ga ut o kaka lunch, tjejkvallar! USCH! Var o shoppade idag pa Mayfair Mall o hittade sanna snygga skor :) Ska lagga ut dom pa bloggen ikvall om jag hinner.. men jag tankte da minsann att det skulle varit sa kul o ha er boden brudar med mig :) Miss u darling... jag far ocksa ledigt nu i 3 dagar i helgen + mandag!

2010-05-26 @ 00:02:03
URL: http://marli,blogg.se
Postat av: Justinklara

I am really impressed!!

2011-04-12 @ 19:02:33
URL: http://justinklara.blog13.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0