Hjälp mig! Svåra färgval här...

Tiden går så himla fort! Juni är ju alldelens runt hörnet. Och jag jobbar min sista dag på läääänge på söndag! Wiihooo... så jävla nice =)

Idag har jag varit så stört trött.. har verkligen kämpat mig genom den här dagen! Men nu får jag snart å och lägga mig. Vi var ju hos mormor och fikade morsdags fika, sen var vi ut till Råbäckens handelsträdgård och jag köpte 2 krukor och 2 änglatrumpeter.. kommer bli fint att ha framför bron till lillhuset.
Efter det så for jag hem och vände i princip bara i dörren, föjlde med älsklingen och Göran och hämtade upp en cross till Göran i Luleå. Sen när vi kom hem igen så blev det soffan och middag. Kommer bli sängen tidigt ikväll!

Sitter och tittar på barnvagnen vi ska beställa men vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken färg vi ska ta! Svin svårt.. men jag lutar nog mer mot den beiga.
Vad tycker ni??

     
Beige/svart         eller      Mocca/svart



Blev jättebra i sovrummet med rullgardinen men vi bytte den jag köpte igår mot en likadan fast bredare.. blev kanon! =)
Inge mer sol i ansiktet kl 4-5 på morgonen!! Ska bli himla skönt.

Nä.. nu ska jag klura mer på färgen på vagnen och slö lite på soffan innan jag kryper ner i sängen.

Ha en nice söndag allihopa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

ooh, den ljusare var ju som snyggare men den andra kanske är mer praktisk, för smuts å så?

2010-05-30 @ 23:42:29
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Den ljusare är snyggare plus att det drar inte åt sig lika mycket värme =)

2010-05-31 @ 05:40:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Miiii

jag håller med Tessie :) den första beiga är snyggare men den andra kanske tål mer smuts? men den är superfin den första :) kram

2010-05-31 @ 09:38:15
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Johanna Berg

Mocca.;) Kommer inte se lika smutsig ut.



Håll bara koll sen - änglatrumpeter är väl giftiga?

2010-05-31 @ 09:49:04
Postat av: Lina

å svårt val.. men jag gillar nog den ljusa bättre tror jag. fast den andra var ju också jättefin.. bra hjälp va? haha



vi satte också upp rullgardin i sovrummet nyss höll på att bli tokig på solen

2010-05-31 @ 13:27:08

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0