Härliga tisdag!

Åh va härligt det var att vakna till strålande sol! Tog cykeln till jobbet idag och på väg dit var det härligt men på väg hem är det mer uppför så det var rätt jobbigt, får se hur länge till jag orkar med det. Får så jäkla konstigt i magen när jag anstränger mig mycket, trycker och gör som ont. Ska fråga barnmorskan imorgon vad det kan vara och vad hon tycker.

Är ledig imorgon och på torsdag. Imorgon är det dags för barnmorske besök, få se vad hos säger. Om han har vuxit som han ska. Efter det är jag sugen på att åka till Luleå en sväng. Måste köpa gummistövlar och mjukisbyxor från cubus. Sen är jag sjukt sugen på att kika in på blomsterlandet och växtriket och se om dom har börjat få in nåt fint att ha ute =)
Vann just en auktion på tradera på lila broccoli! Hur coolt som helst! Har ju tvingat älskingen att fixa en odlings bänk till mig och det har han gjort så nu måste jag fundera ut vad jag ska odla. Det blir då definitivt broccoli och ev potatis och morötter också. Ska bli himla kul att få pyssla på med det i sommar.

Har fyllt i havandeskaps papprena idag också.. shit pommes vilken djungel! Hoppas att jag har gjort allt rätt och att jag får beviljat heltid. Måste fasen få det för att jobba ännu längre än till 7:e juni går inte.. har ju fortfarande ont i ryggen och det blir ju inte direkt bättre. I värsta fall får jag väl sjukskriva mig. Så håll tummarna för att allt går bra nu!

Nå.. nu ska jag kila.

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

å skoj med lila broccoli, kanske man skulle börja odla nåt mer nu när man har egen gård.. vi har ett jordgubbsland :)



Ja det är pyssligt med havandeskapspenningen och det gäller att vara tydlig med vad man jobbar med.. mest är det nog tunga lyft dom kollar efter.



Är antagligen sammadragning du får.. inget farligt utan det är livmodern som tränar :)

2010-05-06 @ 11:20:49

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0