Bio mys.

Ska snart ta och hoppa i sängen efter en ganska lång dag.

Har varit och tvättat lite kläder hos mamma och pappa, käkade middag där ocks¨å.. blev lite stressigt som vanligt =) sen var jag med brudarna och såg SATC 2. Måste faktiskt säga att jag förväntade mig mer, men den var bra ändå såklart! =) Var endel i publiken som var så vansinnigt störande bara.. missade typ en massa av filmen för att jag sätt och irriterade mig på nötterna känns det som.

Imorgon blir det Luleå med mamma och pappa, kanske att älsklingen följer men det låter som har har andra planer så vi får se.
Ska kolla runt i några blom affärer och så ska jag hämta ut ett start paket på barnens hus. Ska bli kul att se vad det innehåller! Vi ska även förbi farmor en sväng.. var nåt år sen jag träffade henne sist..
Vi ska ta och beställa vagnen i helgen också, hoppas vi hinner få den i tid och att den är så fin och bra som den verkar.

Nä nu ska jag ta och krypa i säng så jag orkar med morgon dagen!

Natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0