Torsdag

Puh.. äntligen kväll så man snar får gå och sova =) Har verkligen varit full fart hela dagen.
Har då gått bra både på vårdcentralen och i sunderbyn, fast helt ärligt fattar jag inte varför jag skulle träffa läkaren på vårdcentralen. Hon konstaterade bara att, jo jag har ont i ryggen och borde byta jobb. No shit sherlock! I min mening är oftast läkarna på vårdcentralen helt värdelösa. Har då aldrig nånsin lyckats hjälpa mig med nåt.
I sunderbyn var dom lika gulliga som vanligt och allt såg bra ut och hon kom fram till att jag är i vecka 14+4. Helt facinerande att se hur mycket våran bebis har växt sen sist vi "såg" den =)

Efter sunderbyn så åt vi lunch med några av Magnus kompisar och sen for jag på jobbet.

Nu är det några norrmän här och ska köpa en skoter av älsklingen, från Mo i rama kom dom visst. Är inte det typ aslångt bort?? Hur ids man åka ända hit för att köpa en skoter? =)

Lina: Ryggen är som den alltid har varit mer eller mindre, kassan har verkligen pajat min rygg, nacke och axlar så det var bara det jag var där för. Dom ville se hur det ser ut nu ifall det skulle bli värre sen. Nja, vi har inte bestämt oss helt än om fostervattensprov men om vi gör det så är det ju för att vara säkra på att det inte är nåt fel nu iaf. Sen kan det ju hända oförutsedda saker efter vägen men så man vet att den är frisk nu. Risken är ju väldigt liten men det skulle som ändå kännas bäst att veta.

Här är en ultraljuds bild från idag =)



Nä, nu blir det nog nån kvälls macka och sen sängen så jag orkar med 9.-18 passet imorgon.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Lina

jo alltså jag förstår ju varför man gör fostervattensprov men jag trodde att det vara något man erbjöd kvinnor över 35 för då är risken för downssymdrom större.. yngre brukar ju bara göra vanligt ultraljud? eller finns det andra skäl till att ni vill göra det? :) Jepp jag är nyfiken ;)



Bebisen var väldigt söt du, så liten :)

2010-03-05 @ 08:14:23
Postat av: Miii

ja ni får fundera hur ni ska göra! :) gör det som känns bäst för er, om ni är oroliga att det ska vara nått så ska ni ju självklart kolla! men det är svårt val juh :) kul och se att den växt hehe! spännande.. hoppas de går bra på jobbet. inge bra om du har ont i ryggen redan gumman :/ kram.

2010-03-05 @ 09:09:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0