Tisdag..

Oh yes.. blev en ledig dag idag. Himla skönt! =)
Vi hade ju en tid för fostervattens prov idag men vi ringde och avbokade den, känns onödigt att göra det och det finns ju risker med att göra det och vi är inte riktigt villig att ta den risken.
Hade ju redan tagit ledigt från jobbet för att göra provet men nu blev det bara en mys dag istället =)

Vi har varit ute och cachat lite men eftersom att jag missade att läsa om den gick att ta på vintern så kom vi aldrig fram till den. Lite klantigt av mig! Men vi fick iaf en skönt promenad, India är helt slut nu. Hon ligger i stora soffan och tränger ut Magnus från soffan, hon ska minsann ha den för sig själv =)

Imorgon ska jag till Saxarna och klippa mig, fasen va skönt det ska bli. Känns som att jag inte kan göra nåt alls med håret just nu.
Sen ska jag följa med Sara och kolla på lokalen vi ska vara i efter hennes bröllop! Wii.. inte så länge kvar nu. Ska bli så himla roligt!

Min kusin ska ju gifta sig snart också, 4:e april närmare bestämt. Dom ska vara uppe i Galtis och jag vill ju självklart vara där men jag tror fasen inte att jag har råd! Är ju en bra bit att köra och så mat och hotellrum. Om jag inte åker hem samma dag men frågan är om jag pallar att köra så himla långt samma dag. Hmm.. jobbigt!
Måste ju verkligen spara pengar nu till barnvagn och allt sånt nu också. Och så ska bilen besiktas sista mars, och naturligtvis så är det massa fix på den som måste göras innan det. Suck.
Ge mig en massa miljoner!! =)

Nä nu ska jag gå ut med India och sen ska jag nog krypa ner i sängen.

Sköt om er!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Okey så ni bestämde er för att inte göra det.. det kommer alldelses säkert bli en liten frisk bebis :) det är ju större risk för de som är äldre :)

2010-03-10 @ 20:12:33
Postat av: Tessi

men jag behöver ALLA mina miljoner själv!!

2010-03-10 @ 23:30:28
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Brageleila

Great Site thanks

2011-02-03 @ 10:50:57
URL: http://brageleila.blogfuture.com

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0