Tisdag

Idag har det varit full rulle hela dagen! Är heeelt slut nu så jag ska bara slänga i mig lite mat, gå ut med India och sen sooova!! Tur att jag är ledig imorgon så jag kan sova ut ordentligt.

Jobbade 9-13.45 idag, sen handlade jag middag och sen kl 15 var jag på salong total och fick en fot behandling. Gud så skönt det var! Jag som är så extremt kittlig under fötterna så jag hade som inga stora förhoppningar på det där men det var himla nice. Tänker jag definitivt göra om. Efter fot behandlingen var det bara fara hem och göra middag och precis hinna smälta den lite och se iväg på kalas hos min kusin, och sen efter det så var det tjejkväll hos Marie. Så nu har jag just kommit hem, vill egentligen bara gå direkt och sova men jag måste verkligen äta nåt, annars kommer jag inte kunna stiga upp imorgon.

Imorgon har jag inga som helst planer, och det känns så himla bra! Ska kanske städa lite men annars är det bara vila och mys som gäller =)

Var iaf himla trevligt att träffa brudarna och Jossan var med också! Skit kul att träffa henne och surra lite, och se hennes mage =) Är inte så länge kvar tills jag/vi är där också. 4 veckor kvar tills hon är beräknad.. spännande!!

Nä, äta nåt och sen stappla i säng.

Natti natti

Kommentarer

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0