Strejk!

Tessi ringde för en stund sen och sa att vi är uttagna och varslade för strejk. Var ju samma sak förra året men det blev aldrig av. Skönt det. Känns ju lite bökigt och omständigt med strejk ändå. Och så vill man ju inte förlora pengar på att inte gå tiil jobbet. Tur att jag är med i handels ändå för då gäller ju nån slags försäkring mot sånt. Nu är jag ju hemma just för tillfället för att ryggen är paj men strejken börjar isåfall skärtorsdagen och då hoppas jag ju verkligen att jag är bra i ryggen igen.
Imorgon ska jag till sjukgymnasten och jag hoppas att hon kan fixa så det blir bättre. Känns som att om hon bara masserar lite och bryter till ryggen så borde det kännas bättre. Har provat att bara ligga och vila och att försöka röra mig så mycket som möjligt men inget av det har funkat.

Vi var ut på en liten lugn promenad idag med India men vi fick gå ganska sakta för annars gjorde ryggen för ont, tur att jag har min älskling! Annars skulle jag inte klara mig, han fick knyta mina skor när vi skulle gå ut för jag kom inte ner till mina fötter. Och så fixar han och donar när jag behöver hjälp med nåt. Är så oerhört glad och tacksam för att jag har honom i mitt liv!!

Hihi.. åh va söt India är nu! Hon ligger på soffryggen med huvudet i fönstret och sover.. ser verkligen inte bekvämt ut men hon älskar att ligga där och spana.

Nä nu ska jag få mig nå i magen igen.. åt lite för en stund sen men nu är jag som lite hungrig igen. Blir små men många portioner för mig nu. Får inte i mig så mycket åt gången men då är det ju bara att äta ofta istället. Sen blir det vila och sen middag.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo, precis...



Hur får du må då? =)



Kraaam!

2010-03-23 @ 06:32:46
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0