Städ torsdag..

Idag är det städning som gäller!! Har inte städat på jag vet inte hur länge, men idag då jävlar! Är som bara extra jobbigt när man ska böja sog och plocka upp saker från golvet och sånt för nu tar ju som magen emot ganska mycket så efter ett antal böjningar så har jag lite små ont i magen så jag tänkte att jag tar en liten saft och blogg paus nu =)

Men jag känner mig hyfsat duktig, sängkläder och filtar hänger ute på vädring, jag har plockat in alla kläder i garderoben (har ju legat en STOR hög i en säck brevid sängen i flera veckor) och så har jag sorterat papper och dammtorkat i sovrummet. Så nu var det bara allt det andra kvar.
På ett sätt är det ju skönt att bo i ett väldigt litet hus för det är ju mycket mindre att städa, MEN samtidigt när du håller på att städa och ska plocka undan saker så har du ingenstans att sätta det!! Fasen va jag längtar till stora huset är klart! Så man kan ha ordning på precis allting..

Var sugen på att åka in en sväng på stan också men nu har jag tappat orken för det, blir att städa klart och ladda för tjejkväll med brudarna ikväll istället. Ska bli himla nice att träffas alla och surra!
Känns bara lite trist att jag inte har nånting fint att ha på mig.. =( Men dom tar mig för den jag är, en tjockis som har vuxit ur alla sina kläder.. hahaha =)

Nä jag ska väl ta och sätta fart med städningen igen nu så jag blir klar nångång!

Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

mjuka leggings och lång top borde väl funka?

2010-03-11 @ 15:23:46
Postat av: Cissi

Jag bodde totalt i mina jeans-leggings och stooora tröjor..underbara gravid-kläder =)

2010-03-11 @ 20:40:55
URL: http://lillohman.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0