Så var det söndag igen.

Vaknade till strålande solsken men när jag och India tog oss ut efter frukosten så var det inte alls så skönt! Solen sken ju visserligen men fyy va de blåste kallt!! Blåste inte så mycket men hua ändå.. Så det blev inte att vara ute så länge.

Har drömt jätte mycket och jätte konstigt i natt, shit pommes! Först var det bara som svammel men en dröm så var så himla stark var att Magnus hade dött för ganska länge sen och jag gick omkring och var jätte ledsen och deprimerad (såklart!!) och kunde verkligen inte gå vidare. Men då på nåt sätt så kom jag in i en annan "verklighet" eller vad man ska säga, det var som i samma verklighet som alla andra också levde i men det var som i skymundan och man utförde typ nå slags uppdrag för att skydda folk. Och så när jag kom dit så visade en gubbe mig runt i det lilla tillhållet och så helt plötsligt i ett rum så låg Magnus och nån annan kille där och sov och jag blev så sjukt sjukt glad när jag såg honom och bara kastade mig på honom och kramade honom och grät hur mycket som helst. Var så jävla underbart att hitta honom och att vi fick vara tillsammans igen! Helt skum dröm.. var så jobbigt när jag vaknade av den drömmen och älsklingen inte var hemma heller så jag kunde krypa nära och krama honom. Han och några av hans kompisar hade hyrt en stuga i kåbdalis från igår till idag.. och självklart så jobbar jag ju så jag kunde inte följa. Typiskt!
Skulle verkligen inte kunna leva utan min älskling, han betyder allt för mig.

Nu ska jag snart fara till mamma och pappa och äta en tidig middag innan det är dags att jobba.

Älsklingen har hunnit vara hem och vända, nu ska dom ut och köra skoter (och jag är inte alls avundsjuk, inte då!) Var iaf himla skönt att se han och kramas lite =)

Marre: Jo jag märker av gravititeten mycket, dels att jag börjar bli ganska rund om magen och att kroppen känns annorlunda och hormonerna är typ helt galna! Men sen har jag ju börjar känna att det rörs och simmar runt nån där inne =) Men jag mår himla bra ändå, är sååå glad att jag iaf hittills inte har mått så mycket illa och allt sånt. Lite ont i ryggen men det har jag ju nästan alltid haft så.. sen är jag stört trött ofta men det känns ju inte så farligt om man jämför med hur andra har mått =) Puss på dig gumman! Saknar dig!!

Nä nu ska jag äta en (till) apelsin och sen ska jag gå ut och leka lite med India innan vi beger oss till m&p.

Hoppas ni har haft en fin helg!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miii

usch vad jobbig dröm, men skönt att det bara var en dröm, men då inser man hur lycklig man är som har det man har :) ni är så fina tillsammans du o Magnus! :) pussokram gumman.

2010-03-14 @ 17:52:44
URL: http://miiimary.blogg.se/

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0