Ont i ryggen..

Usch å fy va jag har ont i ryggen! Satt i kassan och så small det till i ryggen och så fick jag massor ont =(
Att chefen var gring och sur gjorde ju inte saken bättre, försöke få ta i en ersättare i 35 min utan framgång så då var det bara ge upp och gå  och sätta sig igen. Tycker somiaf att chefen borde ha ring och inte sagt åt mig att fixa det.. det är inte direkt mitt jobb! Försökte härda ut men det blev bara värre så jag gav upp och for hem, chefen får bli hur sur hon vill. Man kan fan inte sitta i kassan  när man inte kan röra ryggen.
Nu har jag legat på värmedynan hemma i sängen i 2 timmar och det känns iaf liiite bättre.

Vi har ju planer på att åka upp till en stuga i överkalix ikväll tills imorgon men blir det inte bättre så vete tusan om jag kan följa. Iof så behöver jag ju inte göra nåting där men ändå, jobbigt att sitta i bilen bara. Men vi får se hur det blir.

Imorgon kväll är det skaldjurs kväll som gäller.. Mumma!! Fy fasen va jag längtar.
Räksoppa, bakpotatis med skagen och sallad och nån smaskig efterrätt!! Yummi =)


Nä nu ska jag försöka få mig nå mat.

Hoppas ni får en bra helg!

Kramkram

Kommentarer
Postat av: Miii

huvva gumman, men dåligt av Eva att be dig ringa folk, sånt ska ju hon fixa! det var bra att du for hem iaf, för som sagt, du ska ju inte sitta i kassan med ont i ryggen! hoppas du blir bättre snart :) kramar.

2010-03-19 @ 18:20:56
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lina

pruttigt av chefen man kan faktiskt inte råför att man blir sjuk/får ont. krya på dig!

2010-03-19 @ 21:42:05

Lämna en rad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0